Träningsdagar?

Mmmmmmm, det är bra flyt på träningarna när vi biter ihop och har focus, vilket flyt det blir....

Vi skulle fundera på träningsdagar framåt, vi har några av våra spelare som har svårt att närvara på träningar på tisdagar och torsdagar. Vi pratade lite om detta vid gårdagens träning om hur vi kan lösa detta?

Förslag var att vi tar en tid på söndag kväll som idag finns ledig (kanske inte så bra eftersom vi får två dagar efter varandra), alternativet är att vi väntar att det blir fler lediga tider så kanske vi får en tid på en onsdag kväll.

Vi ska ju träna två gånger i veckan efter den sista matchen den 14 mars, då kan det ju bli måndag och onsdag vi tränar framåt. Detta inför cup i Falun.

Vill höra era tankar i detta....

Roger & Göran

Kommentarer
Postat av: Viktoria

för min del spelar det egenligen ingen roll. söndagar är man dock väldigt slapp och inte orkar gör så mycket, i alla fall jag. så jag vet inte om det skulle bli så bra tempo då? men det blir ju vad man gör det till!

2010-03-02 @ 17:22:48
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Nej för mig spelar det ingen roll heller. Huvudsaken det inte är alltför sena träningar då i alla fall jag som måste åka buss. Så vilken dag spelar ingen roll för mig men inte alltför sena tack.

2010-03-08 @ 22:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0