Träningsdagar????

Jaaaa, hur gör vi nu då?
Vi har fått träningstid i nya Hagahallen, kanonkul! MEN, vi stötte på ett litet problem, redan på första frågan så visade det sig att minst tre har problem denna tid som är på tisdagar 19.15-20.30.

Jag vill nu snabbt ha ett besked om hur vi gör, påminn era lagkamrater att gå in och blogga och ge sina synpunkter.

Här kommer alternativen....

1. Vi har kvar måndag i Vibacke och torsdag i Höglunda som idag och lägger till med tisdag i Hagahallen 19.15. Detta betyder att vi tränar tre gånger i veckan från och med nu till sista match den 14 mars.

2. Vi säger upp måndag och tränar tisdag i Hagahallen och torsdag i Höglunda. Träning två gånger i veckan.

3. Vi ligger kvar som idag med träning på måndag i Vibacke och torsdag i Höglunda. Träning två gånger i veckan.

4. Lägger träningen i Söderhamn fyra träningar i veckan kl 23.45. Vi åker då tåg och umgås till och från träning. Uppvärmning sker i restaurangvagnen.

Ni har nu fyra alternativ, ge lite synpunkter nu snabbt så får vi se vilket beslut som måste tagas i detta....

/Rogga

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker alternativ nummer 3, eftersom mer folk kanske kan komma på en träning om man får mer alternativ att träna på. Uhm.. tycker dock inte alternativ nummer fyra, eftersom iaf jag kommer ha mkt plugg nu till våren. Blir liiitte för mkt med fyra träningar i veckan enligt mitt tycke.

2010-01-05 @ 13:08:31
Postat av: Lovisa

jag tycker alternativ 2, för vibacke hallen suger ändå

2010-01-05 @ 15:05:54
Postat av: ida

Jag tar gärna alternativ 2! Det finns ingen chans att vi kan byta halltid på Höglunda på torsdagar?? :S

2010-01-05 @ 15:54:25
URL: http://idawes.blogg.se/
Postat av: frida

jag tycker alternativ 3. Det är skönt att ha en träning på Alnö. Det är nära och bra.

2010-01-05 @ 16:12:21
Postat av: maya

jag tycker att vi ska köra på alternativ 1. För det kan vara bra med tre träningar i veckan, och om det blir för mkt, så kan man ju bara gå på två. Och det e bra att ha träning här på alnö, fasten hallen kanske inte e den allra bästa som finns, men det e nära och bra. Och sen för dom andra träningarna är det bra för då e vi på fullstor hall.

2010-01-05 @ 17:06:37
Postat av: Madeleine

Jag tycker vi ska köra med alternativ 1, att ha tre träningar i veckan. Jag tycker det är bra att vi tränar så mycket som möjligt! Mitt andra alternativ skulle annars vara att köra på alternativ 2. Helst alternativ 1 alltså, med tre träningar!

2010-01-05 @ 17:56:35
URL: http://mhenriksson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

jag tycker alternativ 1. nu när vi äntligen har kommit igång så måste vi ju hålla i det och varför inte med tre träningar då? och fram till sista matchen är det ju inte så lång tid kvar. det är bara två månader om jag inte räknar fel?! så det blir ju i längden bara åtta extra träningar som slutet på den här säsången, vilket inte jag tycker låter som jättemycket.

2010-01-05 @ 20:54:11
URL: http://viktoriaaolofsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

alternativ 1, tre gånger i veckan måste vara jättebra att köra. Annars blir det alternativ 2 jättekul att träna i hagahallen.

2010-01-06 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0