Vilken cup?

Hallå där!

Tänkte på det där hur vi ska göra angående en cup framöver. Personligen är jag väldigt sugen på "Viking line cup" som håller till i falun. Några av oss var ju där i maj förra året. Vi hade både bra och lite sämre åsikter om cupen.

Själva cupen i sig var väldigt rolig (tycker jag), medans boendet var lite minus. Det var jätte fint och mysigt där men vore nog roligare om vi bodde mer centralt. Om vi dessutom bor tex i ett klassrum blir det automatiskt att vi umgås mer tillsammans vilket bidrar till en riktigt bra sammanhållning. Det borde ni hålla med mig om.

I år hålls cupen den 13-16 maj. Dom satsar även på ett rekord år tydligen. Förra året tror jag det var 350 anmälda lag. KUL VA??

Så det är iallafall mitt förslag. Tycker även vi borde satsa på damserien div 3-5, så vi har chans till revanch.

Kolla in detta om nån är intresserad av mina ord. elleeeeer.. http://www.sportnik.com/group/30401

/ Bloggdrottningen Nathalie (min blogg: nanatha.blogg.se)






Lite bilder sen förra året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0