Försening, böter etc..

Nu börjar vi om, IGEN.. denna gång så tog vi beslut i onsdags om att från och med måndag den 12e så börjar jag och Evelina med stenhård böterkontroll.
Detta gäller
10min innan träningen börjar är man på plats
2 min innan vi får komma in i hallen står man beredd
Man skall skicka/ringa 1tim innan träningen börjar om man uteblir

Om man inte följer detta så blir det 10kr i böter, pengarna går naturligtvis till oss själva, dvs lagkassan. Om man har en riktigt bra anledning, och då menar jag riktigt så slipper man undan böter men då duger inte "mamma/pappa var sega" eller "jag missade bussen/bussen var seg" eller något liknanande. Vi är gamla nu och måste ta lite ansvar och sen så är det ju ändå inte hela världen om man får en tia i böter, ju mer försenade ju större lagfest eller hur ?;) närå men skämt och sido, detta borde vi klara damer !

/sanna

Kommentarer
Postat av: Vaiho

Det blir nog nice det c:

2010-05-21 @ 14:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0