Det är inte lätt när det är svårt!

Hej alla fislisor!
Vill bara säga förlåt för att jag inte varit med på träningar och att det var varit väldigt dåligt engagemang från min sida under några månader nu. Har ju delvis varit med i lucian men det var varit en del strul också. Har även känt att motivationen till innebandyn har svalnat men ska skärpa mig och göra 100 % på träningarna och matcher! för det är såklart man gör det med er tjejer! Bättre stämmning inom ett lag tror jag inte finns i någon annanstans. Vi har spelat ihop ( dom flesta av oss ;] ) så länge nu och det är alltid lika härligt att spela med er!!!!!! :D

Nu tar vi BK till helgen!!  / # 7

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Härlig inställning matte! :D kul att höra att du tänker ta tag i det igen =) vi visar vi kämparglöden till helgen!!

2009-01-05 @ 15:59:38
Postat av: isabelle

Bra matte, vi behöver dig :) nu tar vi dem i helgen!

2009-01-06 @ 15:35:01
URL: http://beeellls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0