Frislagsvarianter på match?

Först vill jag bara säga att det verkligen var jätte roligt att spela i söndags och jag tyckte vi spelade bra! Vi fick med oss det vi har övat på, på träningarna och det är så roligt att spela när det inte är någon som ger upp efter att vi har släppt in ett mål! Mycket bra kämpat i söndags tjejer! Nu fortsätter vi väl så här och vinner på fredag också, eller?!

Något jag har tänkt på, som jag även har hört andra påpekat är att vi aldrig gör de frislag som vi övar på hela tiden under träningarna. Vad sägs om att vi går igenom sådana före match och sätter in våra frislagsvarianter? Jag hoppas ni förstår att vi inte ska göra som Lovisa och jag gjorde igår (måndags), haha!

// #19

Kommentarer
Postat av: Rogga

Ibland är de snabba okomplicerade frislagen de absolut bästa, överraskningsmomenet vill säga....



Bra idé, ni har ju en del inövade och jag kopierar upp lite fler idéer som ni kan bygga vidare på.



2009-12-01 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0