Tillbaka efter en vecka

Haallå brudar!
Idag är jag tillbaka på innebandyplanen igen sen en veckas vila, eller ja, vila och vila tycker jag inte att det har varit eftersom jag klivit upp halv 6 varje morgon förutom en när vi fick sovmorgon till 8, det var ju jätte skönt... haha ;)
Det ska bli kul att börja träna igen iallafall, det känns så tråkigt att inte ha tränat på en vecka.
Men nu måste vi visa järnet på alla träningar innan jullovet och se till att få några poäng borta i Hudiksvall som vi ska till nu på lördag.
Jag hoppas att träningarna har varit kämpiga och att ni har svettat sönder era tröjor.
Och jag vet redan att ni har saknat mig, men nu är jag tillbaka ;)

/Matilda #8

Kommentarer
Postat av: # 12

Bra Matilda! :D ja, hoppas vi får några poäng på lördag =D

2008-12-15 @ 19:17:09
Postat av: #5

skönt att du är tillbaka. snygg desaign föresten ;)

2008-12-15 @ 23:39:16
Postat av: Linus

najs design!

2008-12-17 @ 16:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0