PEPPADE?!

Nu sitter jag här och ska snart åka och träna aerobics med fotbollen utan er tjejer :(
buhu! gonna miss you! haha

men men, imorn får jag träna med er igen! :) då är det sista träningen före matchen på lördag.
jag tycker verkligen att alla måste passa på att ladda till den här matchen mot hudik nu.
det är sista matchen innan uppehållet över jul och nyår. KOM IGEN NU TJEJER!!! :D
visa inställningen och vinnarskallen! jag är sjukt peppad och hoppas verkligen att ni andra också är det ;)
nu tar vi dom kaxiga jävlarna ;) (dom var kaxiga som fan när vi mötte dom sist) hoho!

och föressten, hoppas alla har läst det där som Stina skrev för ett tag sen?
om att tjäna pengar. Det låter ju kanon bra! :) vi behöver ju pengarna.
Stina, du får ta upp det på nån träning också :)


HEJSVEJS!
ALNÖ IBK <3
/ # 26

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag gör det gärna. Det går som smör dom där häftena säkert!

PEPPA, PEPPA! :D

2008-12-16 @ 19:48:20
Postat av: Matilda

som fan att vi ska peppa! :D peppa redan nu!

2008-12-16 @ 20:04:14
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Linus

KÖR ÖVER DOM! :D

Jag kommer säkert och tittar som vanligt, är ju erat största fans!

2008-12-17 @ 16:25:22
Postat av: #5

ja linus, du kan få vara våran maskot:D

2008-12-18 @ 13:43:23
Postat av: Linus

va snällt xD

2008-12-18 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0