GOD JUL! :D

hej tjejer!

tänkte bara passa på att önska er alla en GOD JUL! :D
hihi, jag sitter här nu och har jätte tråkigt och funderar på att gå och lägga mig
så att julafton kommer snabbare :p haha men tittar också på uppesittarkväll och spelar bingolotto :D
dåååååligt nära jag var på att vinna en volvo S40 då :o jääävla skit! :D
jag satt och väntade där på nr 33 och då kommer nr 34, AAAAAAAAH!!! :p attans otur!
haha, ja! det var ju synd annars kunde jag ju ha kommit och hämtat
er alla i min nya volvo när jag fyllt 18 som är om 34 dagar ;) mohaha
 
men jaja, GOD JUL BRUDAR! :) <3
hoppas ni får en mysig julafton med mycket julklappar :)

/ # 26

Kommentarer
Postat av: nummer 5

GOOOOD JUL :D'

2008-12-25 @ 11:20:47
Postat av: Matilda

god jul :D

2008-12-25 @ 12:56:49
URL: http://mahuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0